Bei den Inhalt Aller au contenu
Le Gouvernement du Grand-Duché de Luxembourg
Education nationale, Enfance et jeunesse Site du ministère de l'Éducation nationale, de l'Enfance et de la Jeunesse
Menu principal Sich

Changer de langue

  • fr
  • lb
  • en
  • de
  • Bildungssystem
    • Bildung a Betreiung fir Kanner
    • Grondschoul
    • Enseignement secondaire
    • Beruffsausbildung
    • Kanner a Jugendlecher mat spezifesche Besoinen
    • Scolarisatioun vu Schüler, déi nei ukomm sinn
    • Schoulesch a berufflech Orientéierung
    • Erwuessenebildung
    • Promotioun vun de Rechter vum Kand
    • Jugend
    • Hëllef fir Kanner a Famillen
    • Museksunterrecht
    • Sproochen an der Lëtzebuerger Schoul
    • Organisatioun an Ëmsetzung
    • Pilotage a Kontrollmoossnamen
  • Bildungspolitik
    • De Ministère
    • Prioritéite vun der Bildungspolitik
  • Beruffer am Bildungssystem
    • D’Beruffer am Enseignement
    • D’Beruffer am Encadrement
    • Nëtzlech Adressen
  • Publications
  1. Startsäit
  2. Publications

Rapport d’activité 2015 du ministère de l’Éducation nationale, de l’Enfance et de la Jeunesse

Themen
Aktivitéitsrapporten
Date de parution
31/03/2016
Date de parution
mars 2016
Editeur
MENJE
Rapport d'activité 2015 du ministère de l’Éducation nationale, de l’Enfance et de la Jeunesse
Rapport d’activité 2015 du ministère de l’Éducation nationale, de l’Enfance et de la Jeunesse
Langue : Franséisch
Pdf - 2.12 Mb - 139 page(s)
Eroflueden

Archive

Rapports d’activité du ministère de l’Éducation nationale, de l’Enfance et de la Jeunesse

Aktualiséiert 23/08/2023

Menu de navigation principale

  • Bildungssystem
  • Bildungspolitik
  • Beruffer am Bildungssystem
  • Publications
  • Aktualitéiten
  • Agenda
  • Grouss Dossieren
  • Démarches
  • Legislatioun
  • EDI – Ären Infomagazin iwwer d’Educatioun
  • edutalk – Podcasten iwwer Theemen aus der Educatioun
  • Newsletter
  • Annuaire
  • Kontakt
  • Retrouvez nous sur Facebook
  • Youtube
  • LinkedIn
  • Sitemap
  • Autres sites web
  • Accessibilitéit
  • Rechtlech Aspekter
  • Iwwert dës Websäit

Renow

Haut de page